torsdag 7 april 2011

I´m back!

Jaaa, nu kunde jag inte hålla mig borta längre. Nu har det lugnat sig med lilleman. Vi har varit hos doktorn och fått medicin, hans tand börjar ge mig sig och han börjar sakta med säkert bli sitt vanliga jag igen. Skönt!

Idag har vi varit hemma hos moster och kusinerna. Fika och mys stod på schemat där. Henrik fick testa Malvas gamla gå stol och han verkade gilla den. Den får dock stanna där så får han låna den när vi kommer dit. Vi har inte plats med den i vår lilla lilla lägenhet.

Imorgon får vi se om det inte blir en sväng till badhuset. Det hade varit ett mysigt slut på veckan. I helgen ska vi förhoppningsvis umgås med våra fina vänner Nikolina och Henke och vi ska även ladda upp inför vår lilla semester i Danmark, åhh vad jag längtar!

Hoppas ni får en fin kväll! Kram på er!



Henrik med sina kusiner Matilda & Malva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?