söndag 21 februari 2010

Välkommen Emmy ♥

Nu äntligen har lilla Emmy kommit! :)
Massa grattiskramar till Gisan och Timmy!



Idag har jag jobbat och sedan tränat med Nina & Eva.
Sjukt roligt pass, det ska jag absolut gå på fler gånger!

Och fick även en glad nyhet på jobbet,
den 1:e april går jag upp till 80%.
UNDERBART!

Imorron ska jag till vårdcentralen och kolla upp om jag är allergisk mot hund.
Vi planerar ju att köpa vovve och då måste jag ju va säker på att jag tål det :)
Är ju allergisk mot katt så risken finns :(

Sen på kvällen blir det VV möte med Nina.

Och på ons åker jag, Nina & Felix ner till Malmö.
På torsdagen blir det fika med Nikki och William i stan och Sedan kommer mycket av tiden att gå till att gosa med Malva!

Och förhoppningsvis får jag äran att träffa Emmy! :)

Måste bara lägga upp denna låten, den är så sjukt bra!
Jag får sån lust att dansa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?