fredag 5 februari 2010

Ljuva fredag!
Är ledig hela dan
och jag ska verkligen passa på att njuta
av detta underbara väder vi har i Småland idag.
Är det fint i Malmö också?
Nu ska jag dricka lite yoghurt för att stilla den värsta hungern,
sedan ska jag slänga in en tvätt
och därefter slänga in mig själv i duschen,
för att sedan bege mig till svärmor för lite slingning och fika :)

I eftermiddag ska jag träna med Nina
och efter det blir det god middag
och mys med C innan han far iväg till jobbet.
Ikväll ska jag lata mig i soffan och se en bra film.

Imorron väntas jobb igen,
men sedan är vi lediga båda två sön-mån
och då ska det bla bli ett besök hos farfar och farmor i Bankeryd
där faster Anneli är på besök från Australien. :)

Ha en skön fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?