lördag 17 oktober 2009

Jag vill ha en ny blogg, en rosa blogg!
Ska nog sätta mig och fixa nått snyggt!

Idag har varit en mys dag! Fika med Fridan och en sväng på A6. Ikväll vankas det jobb.

På måndag ska jag gå med Eme på Rosenlund och simma!! Ska bli underbart!! Sedan ska jag bjuda pluttan på kalasfika/lunch innan hon åker hem!

Och i veckan som kommer ska jag även gå och träna med svärmor! Nu j*klar ska extra kilona väck!!

Till helgen blir det kalas, massa fika mys och gos i Malmö! På fredagen ska jag träffa Anna & Gis (och Gis fina mage) !! På lördagen blir det hårfärgning hos Eme, sedan fika med Marina, Nikolina, Henke & William. Sedan vidare på kalas i Heinge. =)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. sv; tack! ja, jag hoppas att det bara blir som en lättare förkylning! hur mådde hon under själva sjukdomsförloppet då?

    SvaraRadera

What do you think?