måndag 1 juni 2009

Jag är inte bäst på att uppdatera här, men vad gör det om 100 år !

Sommaren är här, förhoppningsvis för att stanna. Helst får den stanna enda tills slutet på sep/början på okt då det bär av utomlands. Jag, C, min mammi och svärmor packar väskorna för en trevlig vecka tillsammans. Troligtvis blir det Turkiet.

Men innan dess är det mycket som ska hinnas med.
Om två veckor åker jag ner till Malmö, då ska Anna, som blir 25 imorron, firas, Bo01 ska besökas, William ska få pussar och så ska jag busa med systerdottern!
Matilda, moster saknar dig och vill att du ska bli frisk snart!

Sedan blir det jobb, jobb & jobb .
Och efter midsommar åker både C och jag ner till Malmö för en efterlängtad semester.

Någon gång under sommaren ska vi hinna med att åka till Oslo och hälsa på Nathalie & Erik.


Sommaren 2009 ska bli något utöver det vanliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?