onsdag 31 december 2008

Happy New Year

Jaha, då var vi snart framme vid årets sista dag!
Tänk, exakt idag för 3 år sedan träffade jag Christoffer för allra första gången! Tiden går fort när man är lycklig!
Imorron blir det nyårsfirande hemma hos Nina & Erik i Månsarp!
Kommer bli fantastiskt!

**********************************************

Kör en liten års resumé:

Jan:
Jag och C flyttade in i vår underbara lägenhet!
Jag fick jobb på ett dagis i Huskvarna!
Footloose med tjejerna i GBG!
Nina & Emelie åkte till Egypten (och lämnade mig i kalla Sverige)

Feb:
Mamma fyllde 55!
Jag köpte ny bil! =)

Mars:
Morfar fyllde 85 och de blev ett underbart kalas!

April:
Fick äntligen vår säng som vi beställde i januari.
Pontus 1984 - 2008

Maj:
Magnus fyllde 28!

Juni:
Morfar 230322 - 080619
Mikael och Ninni gifte sig.
Mormor fyllde 82!
Christoffer fyllde 22!
Sex and The City filmen hade premiär!!

Juli:
Jag slutade jobba på dagis och började som telefonförsäljare.
Familjen kom upp och hälsade på oss i värmen!

Augusti:
Vi firade min födelsedag i Malmö.

Sep:
Jag fyllde 23 den 3:e!
Nina fyllde oxå 23!
Jag började jobba på posten!

Okt:
Malin fyllde 28!
Matilda fyllde 2!
Emelie fyllde 23!
Nikolina fyllde 24!
19: e fick jag veta att Nikolina var gravid!!
Jag och Anna hade en nostalgikväll på Etage!

Nov:
Julmarknad i DK med C!

Dec:
Jordskalv i södra Sverige (jag missade de dock)
Julafton i Skåne.


Dock hoppas jag att 2009 blir betydligt bättre än 2008!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?