tisdag 23 september 2008

Som jag längtar till fredag! Är väl framme i Malmö vid 11 tiden. Då ska jag gå direkt till Espresso House (som inte finns här uppe i JKPG) och köpa mig en STOR latte! =) Sen ska jag ta mig en liten runda på stan. Efter det blir de nog lunch med Emelie, sedan vidare till mormor för en fika.
På kvällen blir de PARTY! =)=) Zlanna och Päddi på Etage! Precis som förr, eller ja kanske inte precis som förr men kul ska de bli! =)

Nu ska jag lägga mig med min bok.
Natti Natti ♥

Bloggen är håller på att få sig en liten make over, så därför kanske det ser lite rörigt ut framöver.

2 kommentarer:

  1. Hihih.. tack :) Vi ses kanske på fredag och ta en öl eller något :) Puss

    SvaraRadera
  2. TACK:D Vi har samma mall på bloggen ser jag!:)

    SvaraRadera

What do you think?