måndag 28 mars 2011

Elsa

Vilken underbar dag vi haft idag. Vi har varit ute en stor del av dagen i solen. Tanken var att vi skulle åkt till badhuset och premiär badat med Henrik men vi sköt upp det till imorgon. Ska bli spännande att se vad han tycker om det. Jag har även gjort lite vårfint på balkongen, dock saknas det blommor fortfarande men det ska vi fixa i veckan tänkte jag. Längtar till sommaren när man kan sitta där ute i solen och läsa en bra bok.

På tal om böcker så läste jag ut Sofi Fahrmans roman "Elsas värld" igår kväll. Superbra bok, kunde knappt lägga den ifrån mig. Elsas värld är en fristående fortsättning på Elsas mode, lättlästa och lättsamma böcker. Rekommenderar dom verkligen! Nu väntar jag otåligt på bok nummer 3. Medans jag väntar på den ska jag nog ta och läsa Blondinbellas första bok - Egoboost.

Hoppas ni har en skön kväll. Kram till er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?